29 August 2009

Berbuka 7 Ramadhan

salam

haiihh penyakit M besar sudah melanda kini
alasan yg konon konon letih utk bersilat di dapur :p
jadinya ke PARAM lah kita ye
semalam kempunan xdpt murtabak di sebabkan hujan..
dan akhirnya semalam berjaya redah..ater dah panas terik..alhamdulillah..
lancar perjalanan aku ke PARAM :p

ye sekali lagi juga bawa duit cukup cukup je rm10..
mmg bajet xmahu beli byk..
sasaran utama murtabak dan lauk utk sahur..
1 jenis lauk pun jadilah.. bukan makan byk pun.. :D

yeahh inilah dia murtabak idaman hati nyum nyum..

Photobucket

gelembong gelembong tu sbb  konon nak panas kan guna microwave selama 1 min..hahah cam lembik lembik n gelembong gelembong murtabak ku..tidak mengapa la asalkan boleh masuk perut :D sedap ke x?? boleh lah tahan..hiks

Photobucket
dan ini juadah utk sahur..nampak menarik..rasenya blh tahan saja..xsedap mana..
tidak mengapa..hehehe...senang senang..jimat jimat..hahhaha saya belanja kan hanya rm5.50 sahaja kawan2x

Murtabak Ayam = RM2.50 1 keping
Ayam Percik = RM3 1 batang


murahkan..utk makan sorang dan utk 2 kali makan tu kira berbaloi la kan..
alhamdulillah..ini je rezeki yg aku mampu utk 7 Ramadhan kali ini..

hari ni aku xyah masak or g bazaar lagi..
ini adalah kerana ada majlis berbuka puasa kat rumah "chief"
yeahhhhh makan free..hmm mmg la makan free xkuarkan duit semua..tapi minyak kete jalan kuar duit juga kan.. ??? haihhhh..harap harap boleh claim .. :p

with ♥ ;

0 Comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*